Nabór wniosków na prace interwencyjne

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza otwarty nabór wniosków na organizację prac interwencyjnych. Wnioski przyjmowane będą od 22 lutego br. W ramach tego instrumentu rynku pracy zatrudnienie znajdzie w tym roku 228 osób bezrobotnych. Zapraszamy pracodawców do zapoznania się ze szczegółami wsparcia oraz do składania wniosków.

Aktualizacja artykułu! Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że nabór wniosków zostanie zamknięty 10 września 2021 r. o godzinie 15:30.

 

SPECYFIKA WSPARCIA


Przypomnijmy, prace interwencyjne to forma wsparcia, w ramach której za pośrednictwem urzędu pracy dokonywana jest częściowa refundacja kosztów wynagrodzenia ponoszonych przez pracodawcę w związku z zatrudnieniem osoby bezrobotnej.

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu w bieżącym roku będzie wymagał zatrudnienia na okres 12 miesięcy. Refundować będzie koszty wynagrodzenia przez okres 6 miesięcy do wysokości 1 100 złotych brutto. Zrefundowane zostaną także wydatki pracodawców poniesione na składki na ubezpieczenie społeczne od wysokości refundowanego wynagrodzenia (nie wyższe niż obowiązujące w dniu podpisania umowy).
 
Jednocześnie mając na uwadze fakt, że Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu w ramach ogłoszonego naboru dysponuje środkami finansowymi umożliwiającymi skierowanie 228 osób bezrobotnych do prac interwencyjnych, a także popularność tego instrumentu rynku pracy, pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, że zamknięcie naboru może nastąpić w stosunkowo krótkim czasie od jego ogłoszenia. 

Pomoc dla pracodawcy na zorganizowanie prac interwencyjnych jest udzielana zgodnie z warunkami dopuszczalności pomocy de minimis.
TERMIN NABORU I DODATKOWE INFORMACJE O WSPARCIU

Nabór wniosków będzie miał charakter otwarty, tzn., że wnioski począwszy od 22 lutego 2021 r. będą przyjmowane do odwołania.

Szczegółowe informacje dotyczące wsparcia można uzyskać pod numerami telefonów: 52 3592 459 i 52 3592 498.

DOKUMENTCJA I SPOSOBY APLIKOWANIA


Dokumentacja w wersji elektronicznej dołączona została do niniejszego artykułu.
 
Korzystając z okazji, przypominamy, że wszystkie dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w urzędzie publikujemy w sekcji „Dokumenty do pobrania". 
 
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu: 
·       za pośrednictwem platformy https://epuap.gov.pl (adres skrytki: /pupino/SkrytkaESP), 
·       korespondencyjnie lub 
·       osobiście, pozostawiając dokumenty w skrzynce podawczej (wystawiona w siedzibie urzędu -  wejście oznaczone literą „B"). Dostęp do skrzynki podawczej możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00.

WYŁĄCZONA BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTÓW

 
Przypominamy, że od 19 października 2020 r. w związku ze skomplikowaną sytuacją epidemiczną oraz troską o zdrowie klientów i pracowników naszego urzędu wprowadzone zostały istotne ograniczenia dotyczące obsługi interesantów.

Od tego dnia wszystkie zadania powierzone Powiatowemu Urzędowi Pracy w Inowrocławiu świadczone są z wyłączeniem bezpośredniej obsługi klientów.
 
Odpowiednio wcześniej informowaliśmy Państwa o tym fakcie w komunikacie, w treści którego opisaliśmy m.in. sposoby załatwiania spraw w urzędzie.
 
 
Informacje o publikacji dokumentu