Urząd otwarty! Są jednak pewne warunki dotyczące obsługi

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że od 25 maja br. przywraca bezpośrednią obsługę klientów. Obowiązują jednak pewne obostrzenia. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi sposobu organizacji obsługi.


 

Dni i godziny urzędowania


Od 25 maja br. przywracamy bezpośrednią obsługę klientów. Urząd swoje usługi świadczyć będzie  od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

Niemniej jednak informujemy, że w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii obsługa prowadzona jest z pewnymi restrykcjami.
 

Jeden klient na jedno stanowisko obsługi oraz konieczność zakrywania ust i nosa


Odwiedzający naszą instytucję muszą pamiętać m.in., że do odwołania w urzędzie dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.

Ponadto do odwołania obowiązuje konieczność zakrywania ust i nosa.

Jednocześnie informujemy, że w budynku umieszczone zostały punkty, w których można zdezynfekować ręce.
 

Sposób organizacji obsługi – dwa wejścia do budynku


Uwzględniając specyfikę budynku, w którym usytuowana jest nasza instytucja klientom udostępnione zostały dwa wejścia.

Wejście oznaczone literą „B" (główne wejście do budynku od strony ul. Poznańskiej) i „E" (wejście do Referatu Ewidencji, Informacji i Świadczeń od strony parkingu).

Wejście oznaczone literą „E" prowadzi do Referatu Ewidencji, Informacji i Świadczeń (na zdjęciu poniżej). Z tego wejścia powinny korzystać osoby, które chcą się zarejestrować jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy.



Osoby chcące załatwić pozostałe sprawy, powinny korzystać z wejścia oznaczonego literą „B" na zdjęciu poniżej).



Wejścia A, C, D, F pozostają zamknięte.

Aby regulować przepływ klientów w urzędzie klientom wydawane będą identyfikatory.
 

Skrzynka podawcza


Dla Państwa wygody do odwołania pozostawiamy skrzynkę podawczą, z której chętnie Państwo korzystacie.

Skrzynka ta wystawiona jest w Referacie Ewidencji, Informacji i Świadczeń (wejście oznaczone literą „E").

Możecie w niej Państwo pozostawiać korespondencję kierowaną do naszej instytucji.
 

Potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy wciąż możliwe przez telefon lub mailowo


Jednocześnie w związku z licznymi pytaniami, które kierujecie Państwo do nas w ostatnim czasie, informujemy, że do odwołania utrzymana zostaje możliwość potwierdzania gotowości w trakcie rozmowy telefonicznej z doradcą klienta lub poprzez pocztę elektroniczną (kancelaria@pupinowroclaw.pl).

Pełen spis telefonów do naszych pracowników znajdziecie Państwo tutaj.

Elektroniczne usługi urzędu świadczone poprzez praca.gov.pl


Niezmiennie zachęcamy Państwa do korzystania z usług urzędu, które świadczymy w formie elektronicznej za pośrednictwem wortalu praca.gov.pl.

Dzięki tej platformie załatwicie Państwo wiele spraw, bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie, w tym m.in. z zakresu:
  • rejestracji/wyrejestrowania osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy,
  • realizacji wniosków w ramach Tarczy antykryzysowej,
  • zatrudniania cudzoziemców,
  • zgłoszenia ofert pracy, stażu i praktyk,
  • realizacji wniosków o wydanie zaświadczenia,
  • realizacji wniosków o przyznanie i wypłatę dodatku aktywizacyjnego,
  • realizacji wniosków o przelew świadczenia na konto,
  • realizacji innych pism o charkaterze ogólnym.
 
 
Informacje o publikacji dokumentu