KOMUNIKAT: Informacja dotycząca wdrożenia tymczasowych procedur obsługi klientów w urzędzie w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2

Print Drukuj
W związku z sytuacją epidemiologiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 w trosce o zdrowie nas wszystkich zwracamy się do Państwa, a szczególnie do osób powracających z zagranicy z prośbą o stosowanie się do przygotowanych na tę okoliczność tymczasowych procedur związanych z obsługą świadczoną w PUP w Inowrocławiu.



Przyjęte procedury pozwolą zachować płynność świadczonych przez nas usług oraz choć w pewnym zakresie ograniczą ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa.

Sposób 1.

Jeżeli możesz, załatw swoją sprawę w urzędzie korzystając z usług elektronicznych.

Korzystając z usług elektronicznych przez Internet możesz m.in.:
Sposób 2.

Skorzystaj z uruchomionych linii telefonicznych w sprawie rejestracji bezrobotnych:

52 3592 417
52 3592 462
52 3592 463
52 3592 493
52 3592 495


Koszt połączenia wg stawek operatora.

Jednocześnie informujemy, że pod wskazanym numerami jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji w godzinach od 7:00 do 15:00.


Sposób 3.

Jeżeli nie możesz skorzystać z usług opisanych w punkcie 1 lub 2, a wróciłeś właśnie z zagranicy, zarejestruj się korzystając z wydzielonego specjalnie dla osób powracających z zagranicy stanowiska.

Potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy


Osoby bezrobotne, które mają wyznaczony termin na karcie wizyt w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy ze swoim doradcą klienta w celu ustalenia kolejnego terminu kontaktu.
 
Kontakt telefoniczny do konkretnego doradcy mają Państwo podany na karcie z terminami stawienia.
 
Spis telefonów dostępny jest też tutaj.
 
Ten sposób potwierdzania gotowości będzie obowiązywał do odwołania.
 


Jeżeli zaobserwowałeś u siebie objawy wskazujące na zarażenie koronawirusem zadzwoń na infolinię 800 190 590.

Dowiedz się więcej o koronawirusie:

www.gov.pl/koronawirus
https://www.youtube.com/watch?v=bO2swTJBj0s

Profil zaufany


Aby skutecznie załatwić sprawę w urzędzie przy wykorzystaniu usług elektronicznych opisanych wyżej, musisz potwierdzić swoją tożsamość, np. za pomocą profilu zaufanego.

Być może jesteś już w gronie ponad 5 milionów Polaków, którzy posiadają taki profil.

Jeżeli jednak nie posiadasz profilu zaufanego, to korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank.

W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.

Więcej informacji na temat profilu zaufanego.

Informacje o publikacji dokumentu