Przyjęte procedury pozwolą zachować płynność świadczonych przez nas usług oraz choć w pewnym zakresie ograniczą ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa.
Sposób 1.
Jeżeli możesz, załatw swoją sprawę w urzędzie korzystając z usług elektronicznych.
Korzystając z usług elektronicznych przez Internet możesz m.in.:
- zarejestrować się jako osoba bezrobotna (opis https://inowroclaw.praca.gov.pl/-/11072914),
- zarejestrować ofertę pracy,
- przesłać wniosek dot. oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi oraz zezwolenia na pracę sezonową cudzoziemca,
- znaleźć ofertę pracy,
- przesłać pismo do urzędu poprzez:
- platformę ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-urzedu/pupino) – adres skrytki: /pupino/SkrytkaESP,
- e-mail: kancelaria@pupinowroclaw.pl.
Sposób 2.
Skorzystaj z uruchomionych linii telefonicznych w sprawie rejestracji bezrobotnych:
52 3592 417
52 3592 462
52 3592 463
52 3592 493
52 3592 495
Koszt połączenia wg stawek operatora.
Jednocześnie informujemy, że pod wskazanym numerami jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji w godzinach od 7:00 do 15:00.
Sposób 3.
Jeżeli nie możesz skorzystać z usług opisanych w punkcie 1 lub 2, a wróciłeś właśnie z zagranicy, zarejestruj się korzystając z wydzielonego specjalnie dla osób powracających z zagranicy stanowiska.
Potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy
Osoby bezrobotne, które mają wyznaczony termin na karcie wizyt w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy ze swoim doradcą klienta w celu ustalenia kolejnego terminu kontaktu.
Kontakt telefoniczny do konkretnego doradcy mają Państwo podany na karcie z terminami stawienia.
Spis telefonów dostępny jest też tutaj.
Ten sposób potwierdzania gotowości będzie obowiązywał do odwołania.
Jeżeli zaobserwowałeś u siebie objawy wskazujące na zarażenie koronawirusem zadzwoń na infolinię 800 190 590.
Dowiedz się więcej o koronawirusie:
www.gov.pl/koronawirus
https://www.youtube.com/watch?v=bO2swTJBj0s
Profil zaufany
Aby skutecznie załatwić sprawę w urzędzie przy wykorzystaniu usług elektronicznych opisanych wyżej, musisz potwierdzić swoją tożsamość, np. za pomocą profilu zaufanego.
Być może jesteś już w gronie ponad 5 milionów Polaków, którzy posiadają taki profil.
Jeżeli jednak nie posiadasz profilu zaufanego, to korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank.
W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.
Więcej informacji na temat profilu zaufanego.