W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
FEdKP: Pieniądze na założenie firmy. Ogłaszamy nabór wniosków
Przemysław Krokos
Opublikowane 28.08.23
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza otwarty nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej. Wsparcie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w naszym urzędzie pracy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.
UWAGA! NABÓR ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY 11 WRZEŚNIA 2023 R.
TERMIN NABORU I WYSOKOŚĆ WSPARCIA
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że od 4 września 2023 r. rozpoczyna nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.
Nabór ma charakter otwarty, tj. potrwa do momentu jego odwołania.
Maksymalna wysokość wsparcia na utworzenie firmy wynosi 30 tysięcy złotych.
DO KOGO KIEROWANE JEST WSPARCIE?
Wsparcie skierowane jest do osób posiadających status osoby bezrobotnej.
W związku z często pojawiającymi się pytaniami podczas tego rodzaju naborów, wyjaśniamy, że wiek wnioskodawcy, czy okres pozostawania w rejestrze osób bezrobotnych nie będzie wpływał na decyzję o przyznaniu środków.
OSOBY UPRAWNIONE DO OTRZYMANIA WSPARCIA
Wsparcie udzielone zostanie w ramach projektu pn. „Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP w Inowrocławiu (I)". W związku z tym określona została grupa odbiorców wsparcia, którą publikujemy poniżej.
Projekt skierowany jest do osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu jako osoby bezrobotne, w szczególności bezpośrednio do następujących grup odbiorców:
kobiet,
osób młodych w wieku 18-29 lat,
osób z niepełnosprawnościami,
osób powyżej 50 roku życia,
osób długotrwale bezrobotnych,
osób o niskich kwalifikacjach i/lub kompetencjach.
tj. grup w niekorzystnej sytuacji.
DOKUMENTCJA I SPOSOBY APLIKOWANIA
Dokumentacja w wersji elektronicznej dołączona została do niniejszego artykułu.
Przypominamy, że wszystkie dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w urzędzie publikujemy w sekcji „Dokumenty do pobrania".
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w terminie ogłoszonego naboru do Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu:
za pośrednictwem wortalu https://praca.gov.pl - formularz PSZ-PU - dostępny po wybraniu ścieżki: Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu/Wnioski pozostałe/Pismo do urzędu (PSZ-PU),
za pośrednictwem platformy https://epuap.gov.pl (adres skrytki: /pupino/SkrytkaESP),
korespondencyjnie (decyduje data wpływu do urzędu) lub
osobiście, pozostawiając dokumenty w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu (pok. 204, II piętro).
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu zachęca do korzystania z e-usług, jako wygodnego, szybkiego i bezpiecznego rozwiązania.
Szczegółowych informacji dotyczących mechanizmu wsparcia udzielają pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu pod numerem telefonu 52 35 92 464.
Wsparcie finansowane jest z Funduszu Europejskiego dla Kujaw i Pomorza w oparciu o projekt pt. „Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP w Inowrocławiu (I)".