Konieczność podpisania dokumentów
Pragniemy podkreślić, że mając na uwadze wspomniane wstrzymanie bezpośredniej obsługi klientów, dokumenty, które docierają do urzędu muszą być podpisane (cyfrowo lub tradycyjnie).
Dlatego w przypadku, gdy pracodawca korzysta z wortalu https://praca.gov.pl musi uwzględnić konieczność podpisania swojego wniosku profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym.
Jeżeli pracodawca nie posiada kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego dokumenty należy wypełnić w formie papierowej, podpisać odręcznie i wraz z wymaganymi załącznikami wysłać na adres urzędu (Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław).
Dokumenty można także pozostawić w skrzynce podawczej, która została udostępniona w części E naszej siedziby (Referat Informacji, Ewidencji i Świadczeń - na zdjęciu niżej).
Ponadto prosimy Państwa, abyście wypełniając swoje dokumenty koniecznie wskazywali aktualny adresy e-mail oraz adres do korespondencji.
Dokumenty zostaną przesłane
Oświadczenia, zezwolenia na pracę czy zaświadczenia o wpisie do ewidencj po ich uprzednim wpisie do ewidencji będą wysyłane drogą pocztową na adres pracodawcy lub pełnomocnika.
Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zatrudniania cudzoziemców zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej (cudzoziemcy@pupinowroclaw.pl) lub telefonicznie pod numerem telefonu 52 3592 454.
Profil zaufany
Jeżeli pracodawca nie posiada profilu zaufanego w prosty sposób może go bezpłatnie założyć, korzystając z usług swojej bankowości elektronicznej bez wychodzenia z domu, gdyż jego tożsamość została już zweryfikowana przez bank.
W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie banku należy odszukać sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.
Załóż profil zaufany