KOMUNIKAT: Od 1 czerwca zmiany w obsłudze osób bezrobotnych

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że od 1 czerwca 2022 r. zmienia sposób organizacji obsługi osób bezrobotnych. Naszym doradcom klienta na nowo przypisaliśmy obsługę poszczególnych klientów. Zmieniliśmy numery telefonów niektórych z naszych pracowników. Piszemy też o urządzeniach wspierających obsługę i podejmowanie zatrudnienia, które pojawiły się w urzędzie po przerwie w bezpośredniej obsłudze klienta, spowodowanej skomplikowaną sytuacją epidemiczną. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi wszystkich wprowadzonych zamian.


NOWA ORGANIZACJA OBSŁUGI

Informujemy, że działając w trosce o dobro klienta oraz mając na względzie uproszczenie dotychczasowej obsługi osób bezrobotnych w naszym urzędzie od 1 czerwca br. w Referacie Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego wprowadzamy zmiany, o których szerzej piszemy w dalszej części artykułu. 
 
Przede wszystkim doradcom klienta na nowo przypisaliśmy obsługę konkretnych osób bezrobotnych.

Podziału tego dokonaliśmy w oparciu o pierwszą literę nazwiska naszego klienta, aby łatwiej mógł on ustalić imię i nazwisko dedykowanego dla niego specjalisty, numer pokoju, pod którym go znajdzie oraz numer telefonu, pod którym będzie mógł z nim skontaktować się.
 
Zmieniliśmy także numery telefonów niektórych z naszych pracowników, wspierających osoby bezrobotne w poszukiwaniu zatrudnienia.

Wszystkie zmiany prezentujemy w tabeli poniżej.
 
Lp. Pierwsza litera nazwiska osoby bezrobotnej Numer pokoju Numer telefonu Dane doradcy klienta
1 A, B, C, Ć, E, F 340 52 3592 429 Anna Wojciechowska
Iwona Róg
2 D, G, H, I, O 339 52 3592 439 Katarzyna Śniegowska
Piotr Ceglarski
3 K 338 52 3592 441 Małgorzata Kukułowicz
Roman Różański
4 M, P 337 52 3592 433 Anna Rudol
Jolanta Grabowska
5 R, S, U 336 52 3592 411 Izabela Stróżewska
Magdalena Urbańska-Jasik
6 J, L, Ł, N, Ś 316 52 3592 410 Jolanta Świerska
Małgorzata Świercz
7 T, V, W, X, Y, Z, Ż, Ź 317 52 3592 461 Justyna Witoń
Anna Głodek
 

SYSTEM KOLEJKOWY

Wprowadzone udogodnienia wpłyną na poprawę obsługi naszego nowego systemu kolejkowego.
 
Od jutra będzie jeszcze łatwiej. Obsługa systemu kolejkowego będzie bowiem bardziej przyjazna dla użytkownika.
 
Zamiast, jak było dotychczas – dwóch ekranów z opcjami do wyboru (numeru pokoju, a następnie stanowiska) klient zobaczy tylko jeden ekran, na którym będzie musiał po prostu wybrać numer pokoju, pod który się udaje, kierując się nowym podziałem, np. klient, którego nazwisko rozpoczyna się na literę K wybierze numer pokoju 338.
 

URZĄDZENIA WSPIERAJĄCE PODJĘCIE ZATRUDNIENIA

Oprócz wspomnianego nowego systemu kolejkowego na III piętrze w naszym urzędzie zainstalowane zostały infokioski i monitory.
 
Na zainstalowanych na ścianach infokioskach można m.in. wyświetlić oferty pracy dostępne w Centalnej Bazie Ofert Pracy czy dokonać zgłoszenia do rejestracji jako osoba bezrobotna.
 
Natomiast na zainstalowanych monitorach prezentowane są cyklicznie oferty pracy oraz najważniejsze wydarzenia i aktualności dotyczące urzędu i oferowanego wsparcia.


 
Zdjęcie galerii artykułu:  - foto1.jpg&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu:  - foto1.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - foto2.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - foto3.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - foto4.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - foto1.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - foto2.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - foto3.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - foto4.jpg&imagePreview=1
Informacje o publikacji dokumentu