Aktualizacja artykułu! Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że nabór wniosków zostanie zamknięty 10 września 2021 r. o godzinie 15:30.
SPECYFIKA WSPARCIA
Przypomnijmy, prace interwencyjne to forma wsparcia, w ramach której za pośrednictwem urzędu pracy dokonywana jest częściowa refundacja kosztów wynagrodzenia ponoszonych przez pracodawcę w związku z zatrudnieniem osoby bezrobotnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu w bieżącym roku będzie wymagał zatrudnienia na okres 12 miesięcy. Refundować będzie koszty wynagrodzenia przez okres 6 miesięcy do wysokości 1 100 złotych brutto. Zrefundowane zostaną także wydatki pracodawców poniesione na składki na ubezpieczenie społeczne od wysokości refundowanego wynagrodzenia (nie wyższe niż obowiązujące w dniu podpisania umowy).
Jednocześnie mając na uwadze fakt, że Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu w ramach ogłoszonego naboru dysponuje środkami finansowymi umożliwiającymi skierowanie 228 osób bezrobotnych do prac interwencyjnych, a także popularność tego instrumentu rynku pracy, pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, że zamknięcie naboru może nastąpić w stosunkowo krótkim czasie od jego ogłoszenia.
Pomoc dla pracodawcy na zorganizowanie prac interwencyjnych jest udzielana zgodnie z warunkami dopuszczalności pomocy de minimis.
TERMIN NABORU I DODATKOWE INFORMACJE O WSPARCIU
Nabór wniosków będzie miał charakter otwarty, tzn., że wnioski począwszy od 22 lutego 2021 r. będą przyjmowane do odwołania.
Szczegółowe informacje dotyczące wsparcia można uzyskać pod numerami telefonów: 52 3592 459 i 52 3592 498.
DOKUMENTCJA I SPOSOBY APLIKOWANIA
Dokumentacja w wersji elektronicznej dołączona została do niniejszego artykułu.
Korzystając z okazji, przypominamy, że wszystkie dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w urzędzie publikujemy w sekcji „Dokumenty do pobrania".
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu:
· za pośrednictwem platformy https://epuap.gov.pl (adres skrytki: /pupino/SkrytkaESP),
· korespondencyjnie lub
· osobiście, pozostawiając dokumenty w skrzynce podawczej (wystawiona w siedzibie urzędu - wejście oznaczone literą „B"). Dostęp do skrzynki podawczej możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00.
WYŁĄCZONA BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTÓW
Przypominamy, że od 19 października 2020 r. w związku ze skomplikowaną sytuacją epidemiczną oraz troską o zdrowie klientów i pracowników naszego urzędu wprowadzone zostały istotne ograniczenia dotyczące obsługi interesantów.
Od tego dnia wszystkie zadania powierzone Powiatowemu Urzędowi Pracy w Inowrocławiu świadczone są z wyłączeniem bezpośredniej obsługi klientów.
Odpowiednio wcześniej informowaliśmy Państwa o tym fakcie w komunikacie, w treści którego opisaliśmy m.in. sposoby załatwiania spraw w urzędzie.