Jaką sprawę załatwisz w urzędzie bezpośrednio?
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu informuje, że od 14 maja br. przywracamy bezpośrednią obsługę klientów wyłącznie w następujących sprawach:
- rejestracja bezrobotnych,
- udzielanie informacji przedsiębiorcom w zakresie wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej.

Ponadto przypominamy o obowiązujących w dalszym ciągu obostrzeniach dotyczących przebywania w przestrzeni publicznej, czyli np. obowiązku zasłaniania nosa i ust, czy ograniczeniu liczby osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu.
W pomieszczeniu, w którym odbywa się rejestracja jednocześnie rejestrowane będą maksymalnie 3 osoby.
Przy stanowisku jednocześnie obsługiwana będzie tylko 1 osoba.
Osoby towarzyszące (za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnościami, np. tłumaczy języka migowego, pełnomocników lub rodzica z dzieckiem) nie będą mogły podejść do stanowiska razem z osobą obsługiwaną.
Obsługa będzie realizowana przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu między klientami (minimum 1,5 metra między osobami).
W poczekalni w tym samym czasie przebywać będą mogły maksymalnie 2 osoby.
Jednocześnie przypominamy, że wszystkie sprawy można załatwić elektronicznie. Gorąco zachęcamy do korzystania z tej formy załatwiania spraw.
Apelujemy, aby z możliwości osobistego stawiennictwa w urzędzie korzystać tylko wtedy, gdy jest to konieczne.
Pozostałe sprawy
Sprawy, które nie dotyczą opisanych powyżej można załatwiać w następujący sposób:
- telefonicznie - wykaz telefonów,
- poprzez skrzynkę ePUAP - /pupino/SkrytkaESP,
- poprzez wortal https://praca.gov.pl,
- pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@pupinowroclaw.pl,
- poprzez skrzynkę podawczą, w której można pozostawić dokumenty (wystawiona w wejściu E - Referat Informacji, Ewidencji i Świadczeń).