Dni i godziny urzędowania
Od 25 maja br. przywracamy bezpośrednią obsługę klientów. Urząd swoje usługi świadczyć będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
Niemniej jednak informujemy, że w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii obsługa prowadzona jest z pewnymi restrykcjami.
Jeden klient na jedno stanowisko obsługi oraz konieczność zakrywania ust i nosa
Odwiedzający naszą instytucję muszą pamiętać m.in., że do odwołania w urzędzie dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
Ponadto do odwołania obowiązuje konieczność zakrywania ust i nosa.
Jednocześnie informujemy, że w budynku umieszczone zostały punkty, w których można zdezynfekować ręce.
Sposób organizacji obsługi – dwa wejścia do budynku
Uwzględniając specyfikę budynku, w którym usytuowana jest nasza instytucja klientom udostępnione zostały dwa wejścia.
Wejście oznaczone literą „B" (główne wejście do budynku od strony ul. Poznańskiej) i „E" (wejście do Referatu Ewidencji, Informacji i Świadczeń od strony parkingu).
Wejście oznaczone literą „E" prowadzi do Referatu Ewidencji, Informacji i Świadczeń (na zdjęciu poniżej). Z tego wejścia powinny korzystać osoby, które chcą się zarejestrować jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy.
Osoby chcące załatwić pozostałe sprawy, powinny korzystać z wejścia oznaczonego literą „B" na zdjęciu poniżej).
Wejścia A, C, D, F pozostają zamknięte.
Aby regulować przepływ klientów w urzędzie klientom wydawane będą identyfikatory.
Skrzynka podawcza
Dla Państwa wygody do odwołania pozostawiamy skrzynkę podawczą, z której chętnie Państwo korzystacie.
Skrzynka ta wystawiona jest w Referacie Ewidencji, Informacji i Świadczeń (wejście oznaczone literą „E").
Możecie w niej Państwo pozostawiać korespondencję kierowaną do naszej instytucji.
Potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy wciąż możliwe przez telefon lub mailowo
Jednocześnie w związku z licznymi pytaniami, które kierujecie Państwo do nas w ostatnim czasie, informujemy, że do odwołania utrzymana zostaje możliwość potwierdzania gotowości w trakcie rozmowy telefonicznej z doradcą klienta lub poprzez pocztę elektroniczną (kancelaria@pupinowroclaw.pl).
Pełen spis telefonów do naszych pracowników znajdziecie Państwo tutaj.
Elektroniczne usługi urzędu świadczone poprzez praca.gov.pl
Niezmiennie zachęcamy Państwa do korzystania z usług urzędu, które świadczymy w formie elektronicznej za pośrednictwem wortalu praca.gov.pl.
Dzięki tej platformie załatwicie Państwo wiele spraw, bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie, w tym m.in. z zakresu:
- rejestracji/wyrejestrowania osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy,
- realizacji wniosków w ramach Tarczy antykryzysowej,
- zatrudniania cudzoziemców,
- zgłoszenia ofert pracy, stażu i praktyk,
- realizacji wniosków o wydanie zaświadczenia,
- realizacji wniosków o przyznanie i wypłatę dodatku aktywizacyjnego,
- realizacji wniosków o przelew świadczenia na konto,
- realizacji innych pism o charkaterze ogólnym.