W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
7 grudnia br. rozpoczęły się warsztaty aktywizacji zawodowej i indywidualne rozmowy z doradcami zawodowymi oraz psychologiem. Wsparcie oferowane jest osobom, które wezmą udział w szkoleniu Specjalista ds. kadr i płac, a także osobom, które będą ubiegać się o wsparcie finansowe na utworzenie własnej firmy w wysokości do 40 000 zł.
To już kolejna edycja warsztatów w ramach projektu Wsparcie dla zwalnianych pracowników Poczta Polska (UWAGA! W ramach projektu za zgodą IP2 rozszerzono grupę docelową – obecnie nie tylko pracownicy Poczty Polskiej mogą być objęci wsparciem). Warsztaty i rozmowy indywidualne będą trwały 3 dni i zakończą się 9 grudnia. We wspomnianym okresie uczestnicy projektu m.in. dokonają analizy swych umiejętności, poznają zasady autoprezentacji i tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz dowiedzą się w jaki sposób wykorzystać nową wiedzę podczas poszukiwania pracy. Ponadto odbędą indywidualne rozmowy z psychologiem i doradcą zawodowym. W trakcie tej ostatniej opracowany zostanie Indywidualny Plan Działania (IPD).
Uczestnicy warsztatów – zgodnie z założeniami projektu oraz wypracowanymi IPD – w celu zdobycia nowych kwalifikacji i umiejętności wezmą następnie udział w szkoleniu Specjalista ds. kadr i płac lub ABC Przedsiębiorczości. Osoby, które wezmą udział w tym ostatnim szkoleniu będą aplikowały o środki finansowe na otwarcie własnej działalności gospodarczej.
Warsztaty odbywają się w ramach realizowanego przez nasz urząd w partnerstwie z Fundacją Ekspert-Kujawy projektu „Wsparcie dla zwalnianych pracowników przedsiębiorstwa Poczta Polska". Szczegóły dotyczące projektu, w tym m.in. informacje na temat tego, kto może zostać jego uczestnikiem oraz na jakie wsparcie może liczyć znajdują się tutaj.